16 jan 2018 - 16:52
NieuwsOp initiatief van Toerisme Vlaanderen heeft een ‘mistery visitor’ bij het einde van vorig jaar een bezoek gebracht aan het toerismekantoor ‘Visit Lier’ in het stadhuis. Het bezoek is volgens schepen van toerisme Rik Verwaest bedoeld om de kwaliteit van het toeristische onthaal in Vlaanderen te optimaliseren.
Het bezoek leverde een gunstige beoordeling en een totaalscore van 80% of meer op. De onaangekondigde bezoeker kreeg zowel online, op papier als tijdens het persoonlijk contact een duidelijke, correcte en meertalige informatie over de vele activiteiten die in Lier te beleven zijn. Achteraf werd ook gekeken naar mogelijke verbetertips. Zo werd vastgesteld dat het online platform nog verder kan uitgebouwd worden. Online boeken kan tot 3 weken vooraf, maar online reserveren bij de partners is momenteel nog niet mogelijk. Uitbreiding van het online platform zit alvast in de pijplijn. De ‘mistery visitor’ mocht vaststellen dat het toerismekantoor is ondergebracht in een mooi historisch gebouw en hij ontvangen werd door een vriendelijke en deskundige medewerker.
Tekst: DéBé
Foto: RM