03 aug 2017 - 15:46
NieuwsHet winkelconcept van HEMA dat ontwikkeld werd voor steden als Barcelona, Parijs en Londen en daar een opvallend succes kende, wordt nu ook toegepast in Nederland, België en Luxemburg. Het filiaal in de Antwerpsestraat kwam reeds aan de beurt. Weldra volgen ook het filiaal in Mortsel, Wilrijk en Heist-op-den-Berg.
Het aanbod wordt nu overzichtelijker voorgesteld door het in te delen in werelddelen, zodat de klanten éénvoudiger artikelen kunnen vinden en met elkaar combineren. Zo staan alle dames- en herenmode, producten voor de badkamer, keuken, baby en woonkamer bij elkaar. Al jaren krijgt HEMA veel positieve reacties van zowel buitenlandse als Nederlandse klanten, die tijdens hun vakantie in Frankrijk, Spanje of het Verenigd Koninkrijk een HEMA hebben bezocht. Het is vooral de overzichtelijkheid en de frisse uitstraling van de winkels die in het oog springt. HEMA biedt sinds 1926 producten aan die opvallen door hun goede kwaliteit en hun scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten
Tekst: DéBé
Fotografie: Hema