Ecologische kledinglijn steunt horeca- en cultuursector

09 mei 2021 - 10:55

Nieuws

‘Hoor ‘k a nog?!’ is de naam van de nieuwe ecologische kledinglijn om de horecasector en de cultuur te steunen. Het betreft hier een initiatief van Raf Van de Velde, zaakvoerder van ‘Barraf’ in de Antwerpsestraat, en van Annelies Taffijn, die flexijobt in deze horecazaak. Beide jonge ondernemers zijn liefhebbers van theater.

Het project was aanvankelijk bedoeld als grap, maar werd al vlug een voltijds non-profit initiatief. Via de webshop www.hoorkanog.be worden T-shirts, hoodies en sweaters verkocht voor volwassenen en kinderen. Het merk verwijst zowel naar de horeca als de culturele sector. Raf en Annelies werken samen met DinnerGift, de online verdeler van cadeaubonnen voor bars en restaurants en organisator van de ‘Grootste Buurt Bistro’. Bij elk verkocht kledingstuk worden één of meerdere DinnerGift Experience bonnen gekocht. Wie in de cultuursector werkt krijgt zo’n bon met unieke code in de mailbox. De code kan op de site van DinnerGift verzilverd worden voor een cadeaubon van de favoriete horecazaak. De betrokkene kan zich aanmelden op de website en wordt verzocht een korte vragenlijst in te vullen. Het systeem werkt volgens het principe ‘first come, first served’. Er wordt ook samengewerkt met ‘Neutral’, producent van duurzame kledij met respect voor mens en natuur. Een horecazaak die nog niet aangesloten is bij DinnerGift, kan zich aanmelden via www.dinnergift.be/nl/joinbusiness. Voor meer info zie: www.hoorkanog.be.

Tekst: DéBé

Foto: Raf Van De Velde

Door onze website te gebruiken, verklaart u zich akkoord met onze Cookie Policy en Privacy Policy.

OKMeer informatie.