LIERSE KEMPENZONEN STREEFT VERDER NAAR VERTROUWD DNA

Na een korte winterpauze heeft Lierse Kempenzonen de competitie hervat met een 4 op 6 en blijft een plaats bij de top 4 en de deelname aan de eindronde de sportieve doelstelling. Op organisatorisch, commercieel en businessvlak gaat het de club voor de wind.

Volgens commercieel directeur Thomas Broeckaert worden de thuiswedstrijden bijgewoond door gemiddeld zo’n 300 eters. Voor de eerstvolgende match tegen Eendracht Aalst wordt een nieuw record verwacht. Bij deze gelegenheid wordt ook een speciale actie gevoerd naar de sportclubs uit de ruime regio. Vanaf 1 april vestigt zich na EVT een nieuw bedrijf in het stadion. Er komt ook een fitnesszaak naast het spelershome. Los daarvan kan steeds ruimte gehuurd worden voor vergaderingen, workshops, feesten … , via events@lierse.com. Ondertussen werd Dirk Gyselinckx aangesteld als verantwoordelijke voor de jeugdwerking, om jongeren opnieuw klaar te stomen voor de A-kern. Een architectenbureau onderzoekt momenteel de mogelijkheden en opties om de accommodaties en het stadion verder te optimaliseren. ‘Alles wordt in het werk gesteld om de club haar DNA en identiteit terug te bezorgen’, aldus CEO Yorick Toreele.

Tekst: DéBé

Foto's: RM

Begindatum: 
donderdag, 24 januari, 2019
Einddatum: 
donderdag, 24 januari, 2019

Door onze website te gebruiken, verklaart u zich akkoord met onze cookie policy en privacy policy. OK