ADMINISTRATIEVE DIENSTEN IN NIEUW STADSKANTOOR

Sinds maandag 23 september 2013 hebben de administratieve diensten van de stad een nieuw onderkomen gevonden de voormalige Dungelhoeffkazerne aan het Paradeplein. Het overbrengen van ruim 1.500 dozen materiaal gebeurde in eigen beheer. In het totaal waagden zo’n 100 personeelsleden ‘de grote sprong’.

De ingang van het stadskantoor bevindt zich in het nieuwe bouwvolume aan het Paradeplein. Aan de onthaalbalie kunnen de bezoekers terecht voor informatie, brochures van de stad, het aankopen van vuilniszakken, het ophalen van documenten, meldingen, vragen en suggesties.

In de onthaalruimte maakt een gebruiksvriendelijk klantgeleidingssysteem duidelijk aan welk loket en in welke gespreksruimte, men verder terecht kan. Met een volgnummer in de hand wordt gewacht tot men opgeroepen wordt.

De onthaalbalie is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12.30 uur, de maandag bovendien van 14 tot 19 uur, de dinsdag, de woensdag en de donderdag ook van 14 tot 16 uur.  De loketten en de gespreksruimten zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12.30 uur, de maandag eveneens van 15 tot 19 uur en de woensdag ook van 14 tot 16 uur.

Maandag 23 september werden de eerste bezoekers met de nodige honneurs ontvangen door burgemeester Frank Boogaerts en schepen Rik Pets. Ze ontvingen een rood-witte paraplu met het logo van de stad.

 

Zaterdag 19 oktober hebben van 11 tot 16 uur rondleidingen plaats in het nieuwe stadskantoor en kan een kijkje genomen worden achter de schermen. Die dag kan gratis geparkeerd worden in de ondergrondse parking onder het Paradeplein, die normaliter vanaf 1 oktober gebruiksklaar is.

Door onze website te gebruiken, verklaart u zich akkoord met onze cookie policy en privacy policy. OK